Lost.

Med ett arbetsschema som mitt så är det otroligt viktigt att ta vara på de lediga stunder jag har. Som Till exempel som nu när jag bestämde mig för att resa utanför Sverige. Resan gick tillbaka till mitt älskade England och framför allt London. En weekend går fort men vi har fyllt ut dagarna till bredden! Men nu kommer då mitt dilemma... Varför känner jag mig vilsen. I en värld med kärlek och lycka. En värld fylld med oändlig skönhet så känner jag att jag är en gråzon. Jag är där och jag är med. Men alltid som det tredje hjulet, den ojämna siffran som följer med för att vad skulle jag annars göra? Nej tackar vet jag bättre och det är att jobba.
Kyss
Marcus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0