svar tack!

Lyckan som är när jag är med dig är så total att jag glömmer bort tid och rum
men slocknar som om någon har blåst ut mitt ljus utan dig
 
Har ALDRIG kännt de som jag gör med dig och de skrämmer mig!
att säga att man älskar någon är bland de största man kan göra och folk i min närhet kastar runt de som om de vore 50öringar alltså inte värt ett piss!
Man har fått lära sig att ordet Hata är ett starkt ord som man inte ska kasta runt hur som helst och helt ärligt så trodde jag att de var med ordet Älska också var de.
Känner att jag älskar min prins för varje dag som går och kunde inte vara lyckligare men jag förstår samtidigt inte mina känslor då jag aldrig har känt mig på de här sättet förut heller..
när man börjar känna sig riktigt bekväm i närheten i den utsträckningen att vi kan sitta rakt upp och ner och bara läsa behöver inte säga ett ord till varandra eller ligga och sova på var sin sida av sängen med vårat personliga space samtidigt som vi är med varandra..
men är de något posetivt eller betyder de något annat?
Skit sak samma känner jag väl egentligen blir bara fundersam i min ensamhet.
Kvälls kram från mig till dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0