Resultat tack!

Okej så jag skrev ju mitt största prov genom alla tider igår..
och om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att jag har lyckats.. känner mig så värdelös när de kommer till de teoretiska delarna i mitt arbete..
Men jag håller tummarna och börjar sakta men säker studera för ett möjligt omprov om de nu är så att jag måste göra ett. Kunskap är ju som tur var lätt att bära.
Annars så händer inte så mycket, somnade runt halv åtta i går och vaknade 06 i morse så njuter av dem timmarna tillsammans med min underbara säng för att dra mig iväg till bageriet och glömma alla mina recept hemma.. så kan ändå inte göra något vettigt.. KUL! eller inte..
Men så är de med de.
så nu hoppas vi på en bättre dag i morgon och så blir vi på lite bättre humör på tanke med att de är bara två dagar kvar till fredag då! 
På fredag bär de av mot Glimåkra för att umgås med några kompisar och bara glömma allt som bråkar i huvudet på mig! ska bli skönt..
Men kram från mig till dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0